Seitsemästä tulee kolme: OBO-tuotemaailman uusi rakenne

OBO Bettermann esittelee tuotteensa sekä painettuina esitteinä että online verkkoalueella uudella, entistä havainnollisemmalla rakenteella. Seitsemän tähänastista tuotevalikoimaa jakautuvat esittelyssä kolmeen ylätason käyttöalueeseen. Se mahdollistaa sekä yksinkertaisemman tuote-esittelyn että myös selkeämmän ja käytännönläheisemmän käyttöalueiden esittelyn. Uudet käyttöalueet ovat teollisuusasennukset, kiinteistötekniset ratkaisut ja suojausjärjestelmien -asennukset. Teollisuusasennuksiin lukeutuvat kaapelihyllyt ja liitäntä- ja kiinnitys- ja tiivistystarvikkeet teollisuudelle ja infrastruktuuriin. Kiinteistötekniset ratkaisut kattavat johto- ja asennuskanavat ja lattia-asennusjärjestelmät julkisille rakennuksille, toimistorakennuksille ja arkkitehtoonisiin ratkaisuihin. Suojausjärjestelmien asennuksiin kuuluvat OBOn tuotteet ja asiantuntemus salama- ja ylijännite- sekä palosuojauksen alueilta.
Helposti muistettavien kuvakkeiden avulla kolme uutta aluetta ovat kaikkialta havaittavissa.
Uuden harkitun tuotevalikoiman jaottelun mukaisesti OBO-luettelot esitellään myös uudella konseptilla ja kolmessa tuoteluettelossa esitellään teollisuusasennusten, kiinteisöteknisten ratkaisuiden ja suojausjärjestelmien asennusten tuotteet. Suunnittelijaluettelot täydentävät tarjonnan suunnittteluohjeilla, asennusesimerkeillä ja yksittäisten tuotteden asennustiedoilla. Voit ladata tuoteluettelomme .
Voit saada luettelot myös painetussa muodossa soittamalla meille tai . Uusi rakenne löytyy verkosta OBOn kotisivuilta mukautetulla valikkorakenteella. Sivustolla kävijät voivat nyt siirtyä suoraan napsauttamalla kolmelle käyttöalueelle ja valita itselleen sopivat tuotteet.
"Tuotteidemme esittely muuttuu sekä verkossa että painetuissa luetteloissa ja esitteissä asiakkaillemme havainnollisemmaksi ja ymmärrettävämmäksi. Tämä koskee erityisesti kansainvälisiä markkinoita", toteaa Matthias Gerstberger, OBO Bettermannin markkinointijohtaja. "Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme sekä tuote- että viestintätasolla ajanmukainen ja käyttäjäkohtainen visualisointi ja rakenne."